.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لیگ برتر چشم انتظار دلنوازی ببرهای مازندران
با صعود شیرین قرمزپوشان مازندرانی به لیگ برتر، فوتبال کشور منتظر چشم‌نوازی ببرهای مازندران در سطح نخست فوتبال کشور است.

به گزارش شمال نیوز، تیم فوتبال نساجی مازندران بعد از 24 سال دوری از میادین لیگ‌ برتر به این رقابت‌ها راه پیدا کرد و تلاش می‌کند تا نماینده شایسته‌ای برای خطه شمال و استان مازندران باشد.

با صعود شیرین قرمزپوشان مازندرانی به لیگ برتر، فوتبال کشور منتظر چشم‌نوازی ببرهای مازندران در سطح نخست فوتبال کشور، همین طور به رخ کشیدن فرهنگ و اصالت والای هواداران پرشور این دیار است.

این تیم متعلق به همه هواداران پرشور مازندران و حتی شمال کشور است و بی‌شک حضور همه عاشقان این تیم از سراسر استان سرسبزمان و حتی استان‌های همسایه هم مایه دلگرمی و قوت اعضای تیم و هم مایه افتخار هر شهروندی است که به مازندرانی بودن خویش افتخار می‌کند.

از این رو از تماشاگران فهیم و پرشور این تیم محبوب و مردمی انتظار می‌رود تا در روز پنجشنبه که نخستین دیدار این تیم در لیگ‌ برتر در برابر تیم ذوب‌آهن برگزار می‌شود سعه‌صدر داشته باشند و فقط و فقط تیم خود را تشویق کنند تا خدای ناکرده تیم نساجی از جرایم انضباطی به دلیل خطای چند تماشاگرنما در طول فصل آسیب نبیند.

کار مرمت و بازسازی ورزشگاه شهیدوطنی هم به‌صورت شبانه‌روزی در حال انجام است و این امید در دل همگان روشن شد که ورزشگاه به بازی پنج‌شنبه، چهارم مرداد می‌رسد و می‌تواند میزبان شایسته‌ای برای اصفهانی‌ها باشد.

دو برج نوری ورزشگاه طی دوروز گذشته نصب شد و قرار است با تاریک شدن هوا، میزان کارایی و روشنایی آن تست شود.

به گزارش فارس، هم‌افزایی و همکاری مسؤولان استانی و شهرستانی سبب شد تا ورزشگاه به شرایط ایده‌آل برای برگزاری مسابقات برسد و مردم قائم‌شهر بتوانند تیم را در شهر خود تشویق و جهنم وطنی را به رخ حریفان بکشند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.